بازی مربی محور؛ برادر کمکم کن
روش بازی: از بین دانش آموزان کلاس یک نفر به عنوان گیرنده(گرگ) انتخاب می شود. او موظف است با تعقیب سایر دانشآموزان پراکنده در زمین آنها را با دست لمس نماید. دانش آموزان دونده فقط در زمانی میتوانند از خطر گرگ در امان بمانند که دو نفری یکدیگر را گرفته باشند. در این بازی اگر دوندهای در گوشهای از زمین به خطر افتاد یکی از دوستانش میتواند با به خطر انداختن خود، به سوی ...
روش بازی:
از بین دانش آموزان کلاس یک نفر به عنوان گیرنده(گرگ) انتخاب می شود. او موظف است با تعقیب سایر دانشآموزان پراکنده در زمین آنها را با دست لمس نماید. دانش آموزان دونده فقط در زمانی میتوانند از خطر گرگ در امان بمانند که دو نفری یکدیگر را گرفته باشند. در این بازی اگر دوندهای در گوشهای از زمین به خطر افتاد یکی از دوستانش میتواند با به خطر انداختن خود، به سویش شتافته و او را از مهلکه نجات دهد. مربی میتواند شخص لمس شده را از بازی خارج کند و یا از او بخواهد به عنوان گیرنده به تعقیب دیگران بپردازد.
-اگر بازی در بین دختران به اجرا درآید نام بازی "خواهر کمکم کن" خواهد شد.
-درحین بازی مربی به دانش آموزانی که دائما در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند که از خطر گرگ درامان بمانند، تذکر می دهد.
-خروج از محوطه در زمان بازی منجر به اخراج بازیکن یا گرگ شدن او میگردد.