حجت الاسلام و المسلمین قرائتی: ما اگر نمازمان خوب باشد تمامی کارها و مراحل زندگیمان هم به خوبی جلو می رود؛ چون نماز با همه چی رابطه دارد.
چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمندسازی رؤسای ادارات، کارشناسان و کارشناسان مسئول قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش استانها در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد.
شب گذشته زائران خانه خدا برای نخستین بار از زمان شیوع اپیدمی کرونا بدون فاصله گذاری اجتماعی اقامه نماز کردند.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با اهدای لوح سپاس از اهتمام ویژه برخی ادارات در برنامه های نماز سال۹۹، که در راستای اقامه نماز تلاش داشته و رتبه برتر را کسب نموده اند، سپاس و قدردانی کرد.