راهی برای حاجت روایی
مسجد، پاتوق حاجقاسم بود و اعتقاد خاصی به آن داشت. زمانی در خیابان ناصریه خانه گرفته و مقید بود هر روز اول صبح از در شرقی مسجد جامع که در همان خیابان بود، وارد میشد، چارچوب در مسجد را میبوسید و میگفت: «این کار، مایه برکت روز و کار من است».