احد امیدی

صفحه شخصی احد امیدی

http://qunoot.net/user/950704
برای ارسال نوشته میبایست وارد شوید و یا ثبت نام کنید.
سلام رفقاء ، نمی دانم چه سری در نماز اول وقت هست که هر چه عارفان به خدا واصل تر می شوند روی نماز اول وقت تاکید بیشتری دارند سلام رفقاء ، نمی دانم چه سری در نماز اول وقت هست که هر چه عارفان به خدا واصل تر می شوند روی نماز اول وقت تاکید بیشتری دارند

نوشته . لینک . در 2 امرداد 1397 ساعت 01:10

قنوتمرحوم علّامه طباطبایی ره و آقاي بهجت از مرحوم آقاي قاضي (ره) نقل مي‌كردند كه ايشان مي‌فرمود: اگركسي كه نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عاليه نرسد، مرا لعن كند! (ويا فرمود: به صورت من تُف بيندازد).
...

مشاهده ادامه مطلب

نوشته . لینک . در 23 خرداد 1397 ساعت 20:26


یکی از روش های که می شود نماز را در مخاطب درونی کرد روش دعوت بر اساس نیاز های مخاطب است .
مثلا وقتی علامه طباطبایی (ره) برای تحصیل به نجف مشرف می شد ، علامه قاضی (ره) به او می گوید اگر دنیا می خواهی نماز شب بخوان ، و اگر آخرت هم می خواهی نماز شب بخوان ، این جمله چنان تأثیری در علامه می گذارد که تا آخر عمر نماز شب را فراموش نمی کند . نکته این جاست اگر علامه قاضی به او می گفت اگر پول می خواهی نماز شب بخوان خیلی در او تاثیر نداشت .
اگر کسی فقر مالی دارد به او گفته شود که امیر المومنین علی (ع) می فرماید اجابت کردن اذان موذن و شتافتی به سوی نماز باعث رزق می شود .
اگ ...

مشاهده ادامه مطلب

نوشته . لینک . در 9 آبان 1396 ساعت 23:20













































یکی از روش های که می شود نماز را در مخاطب درونی کرد روش دعوت بر اساس نیاز های مخاطب .
مثلا وقتی علامه طباطبایی (ره) برای تحصیل به نجف مشرف می شد ، علامه قاضی (ره) به او می گوید اگر دنیا می خواهی نماز شب بخوان ، و اگر آخرت هم می خواهی نماز ...

مشاهده ادامه مطلب

نوشته . لینک . در 9 آبان 1396 ساعت 23:14

x
ورود به سیستم
ورودثبت نام